Dodatkowo
Skill Group
Masz pytanie?
e-mail: hr@skillgroup.pl
PROGRAM

PROGRAM KONGRESU

17 stycznia 2017, dzień 1

Od 8:30
Rejestracja uczestników, poranna kawa
9:30
Uroczyste rozpoczęcie
9:35
Sesja networkingowa
10:15
Budowanie świadomości działu HR jako rzetelnego Biznes Partnera w organizacji
  • jak postrzegany jest dział HR w organizacji, jak my myślimy, że jest postrzegany, jak rzetelnie określić swoją pozycję w organizacji, co jest stereotypem a co niestety smutną prawdą, jak umiejętnie krytycznie ale nie krytycznie ponad miarę spojrzeć na swoją sytuację w organizacji, jak zmieniać postrzeganie działu HR i jego roli w organizacji, jak komunikować działania i plany działów HR, na co zwrócić szczególną uwagę, jakich argumentów używać
11:00
Jak HR wpływa na kształtowanie kultury leadershipu i liderów w organizacji
  • Lider czyli kto? Kim jest rzeczywisty lider w organizacji, jakie ma cechy, jak postrzega biznes, swoją rolę w biznesie i jak współpracuje z pracownikami, co wpływa na kulturę leadershipu w organizacji, czy można ją „stworzyć”? Jaka jest rola działu HR w budowaniu kultury sprzyjającej liderom i rozwojowi liderów.
11:35
Przerwa kawowa
12:00
Social Recruitment
  • Wystąpienie prowadzone w formie mini warsztatu.
    Mamy rok 2016 i Facebook dopiero się rozkręca! Często zastępuje on połączenia telefoniczne, spotkania z ludźmi w realu, nawiązywanie relacji, a także wspiera procesy rekrutacyjne oraz networking. Ta prezentacja jest dla wszystkich - od osób budujących markę osobistą i chcących wykorzystać profil osobowy na Facebooku, po firmy małe, średnie i duże, które posiadają działy HR. Zapiszcie się na Kongres i bierzmy się do pracy!
    Rahim Blak

    Social media stały się zapalnikiem do tworzenia marki osobistej. Obecnie to firmy zabiegają o pracownika i muszą dbać o markę pracodawcy, aby przyciągnąć do siebie kompetentnych i lojalnych ludzi.

    - Jak przyciągać do swojej firmy specjalistów?
    - Czy inwestować w marki osobiste pracowników?
    - Jak docierać do millenialsów i pokolenia Z?
    - Jakimi kanałami pozyskiwać pracowników ze względu na ich model osobowości?
    - Jaki budżet należy przeznaczyć na działania Social Employer Brandingu oraz Social Recruitment?
    - Czy relacje budowane w mediach społecznościowych są tak samo silne, jak te budowane w realu?
    - Czy pracodawcy powinni dokonywać Direct Researchu w social mediach i używać prywatnych kont na Facebooku do rekrutacji?
    - Czy można być dobrym Head Hunterem bez profilu społecznościowego na Facebooku?
    Na te i wiele innych pytań odpowie Rahim Blak podczas swojego wykładu na Kongresie HR
13:30
Lunch
14:30
Walka o talenty czy już wojna o kandydata?
  • To popularne ostatnio hasło. Podczas wystąpienia skupimy się jednak na pozyskaniu i utrzymaniu wyjątkowych pracowników. Sporo miejsca poświęcimy też motywacjom potencjalnych liderów przy wyborze lub zmianie pracy. Co kieruje najlepszymi, dlaczego wybierają te a nie inne firmy z perspektywy employer brandingu? Jakie działania należy podjąć aby utrzymać ich w organizacji lub zachęcić do aplikowania do naszej organizacji?
15:10
Stoliki wyzwań
  • To forma dyskusji stolikowych, każdy z uczestników decyduje w ramach której z grup dyskusyjnych chce uczestniczyć. Wybiera się 1 grupę / temat dyskusji na cały czas trwania stolików wyzwań. Podczas dyskusji grupa próbuje wspólnie odnaleźć rozwiązania na postawione wyzwania i problemy w wybranym temacie. Wspólnie szykuje rekomendacje rozwiązań, ew. kierunki w których należy podążać. Na koniec dyskusji moderator każdego ze stolików wyzwań przedstawi rekomendacje wszystkim uczestnikom Kongresu. Tematy dyskusji dotyczyć będą rekrutacji, rozwoju, komunikacji, motywacji, biznes partnerstwa działów HR, talentów w organizacji, trendów w HR.
16:00
Przerwa kawowa
16:20
Przedstawienie rekomendacji stolików wyzwań
17:00
Dobre praktyki
  • przykłady dobrych praktyk na podstawie case-study i działań zrealizowanych z sukcesem.
17:40
Zakończenie dnia
19:00
Noworoczne spotkanie HR'owców



18 stycznia 2017, dzień 2

9:50
Uroczyste rozpoczęcie dnia
10:00
Motywacja – jak pobudzić niezmotywowanych i nie ostudzić tych napalonych.
10:40
Więcej niż pracodawca. Czyli czego tak naprawdę potrzebują Twoi kandydaci i pracownicy.
  • W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się do patrzenia na działania pracodawców zerojedynkowo: gdy mówimy o pracy, jest to EB, a gdy nie mówimy, nie jest to EB. W rzeczywistości jednak employer branding wykracza poza świat pracy i ma znaczenie nie tylko dla HR. Jak odkryć komunikacyjny potencjał firmy jako pracodawcy i przekuć go w konkretne efekty? Jak zaangażować kluczowe działy w firmie w pracę nad EB i kiedy to najlepiej zrobić? I wreszcie skąd czerpać inspirację dla działań, które będą miały realną wartość dla naszych kandydatów i pracowników? Zapraszam na spotkanie!
11:30
Przerwa kawowa
12:00
Plany i wyzwania działów HR na 2017 rok
  • Podczas tego panelu uczestnicy podzielą się informacją, jakie wyzwania na ten rok stawiają sobie ich działy personalne, będzie okazja do wymiany doświadczeń i pomysłów z firmami, które już wskazane działania mają za sobą, jak sobie z nimi poradziły, jakie trudności spotkały ich w trakcie pracy. Swoje wyzwanie będzie mógł zaprezentować każdy z uczestników Kongresu.
12:50
Budowanie karier
  • Na krótkim warsztacie uczestnicy poznają Koło budowania kariery - autorskie narzędzie powstałe w wyniku wieloletnich doświadczeń w pracy z talentami. Pozwala ono spojrzeć na proces budowania kariery holistycznie, analizując jej poszczególne elementy oraz zbadać poziom satysfakcji ze swojej własnej kariery. Podnosi samoświadomość, pozwala lepiej doprecyzować konkretne działania w kierunku mądrej, zgodnej z własnymi wartościami kariery.
13:30
Lunch
14:30
Motywowanie pracowników w oparciu o metody coachingowe.
  • Wystąpienie realizowane w formie mini warsztatów, bez oczywistych metod jak GROW, feedback, SMART itp., pokażemy inne, mniej znane metody.
16:15
Uroczyste zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów
Zgłoś udział